About Me

My photo
Kunak, Sabah, Malaysia
just a little girl trying to find herself.
Daisypath Anniversary tickers

Saturday 7 April 2012

He could have died :(

Aku igtkn kat drama ja blh nmpk babak hero lemas gara2 c heroin..
Aku x sngka bnda tu akn terjadi ke atas diri aku.. It was a nightmare for me :'(

Slipar aku jatuh ke laut.. Jadi mr. ribena terjun la pg ambl.. Sbnrnya dia x perlu pn terjun prgi ambl sndr, sbb ada jgk 2,3 org budak yg tgh mandi kat sna...blh mnta tlg dorg ambkkn .. tp dia terjun jgk..
slipar tu da hanyut jauh..masa nk berenang balik ke jambatan,,aku dgr dia mnjerit..dia pggl adik aku..bila aku toleh dia da lemas..dia x blh berenang lg..
aku pg pggl org .. sbb aku xpndai brenang :'(
Bila aku toleh balik dia da xda..dia da tenggelam..
Aku baru sedar y dia btl2 da LEMAS :'(
Aku rasa mcm nk pitam ja tym tu..
Aku rasa mcm smangat aku da hilang tym tu..
Aku rasa mcm nk ngs tym tu..
Aku rasa mcm nk mjerit sekuat hati tym tu..
'Ya Allah, selamatkan la dia..'




Alhamdulillah.. dia x apa2 :') ..2 org bdk y brenang kt sna da slmtkn dia ..
he could have died if those 2 kids wasn't there..
The first thing he said to me , "mana slipar tu ?dorg ada bawa naik ke"
i feel like wanna give him a slap at that moment, make him realise his life is million times important to me than that slipar buruk! :(


all the ways back home i just hold his hand and say nothing..
Alhamdulillah, he still alive :')

p\s love what you have, not what you love .

No comments:

Post a Comment